بین الطلوعین

  • خانه 
  • تماس  
  • ورود 

بهترین کار در ماه رجب

06 اردیبهشت 1394 توسط معتمدي مقدم

توصیه های بزرگان در ماه رجب:

  • مرور دعاهای ماه رجب است به صورت کامل؛ ولو یک بار به صورت دقیق، با مطالعه، با اندیشه؛.
  • روزه داشتن این ماه است. سفارش شده در این ماه، لا اقل یک روز، روزه بگیرید، توانستید سه روز، در این ماه روزه بگیرید، اگر توانستید آن سه روز را همان ایام البیض قرار دهید؛ سیزدهم، چهاردهم، پانزدهم قرار دهید. اگر توانستید یک هفته، توانستید دو هفته، توانستید تمام ماه رجب را روزه بگیرید. آنهایی که از لحاظ جسمی توانایی دارند، روزه بگیرند، همه روزه بگیریم در این ماه، از فردا شروع کنیم به روزه گرفتن. آنهایی هم که از لحاظ جسمی توانایی ندارند روزه بگیرند، در روایات سؤال شده که اگر کسی از لحاظ جسمی مشکل دارد، نمی تواند روزه بگیرد، اصلاً خانواده اش اجازه نمی دهند، می گویند تو ضعیف هستی و از پای در می آیی، شاید هم راست بگویند، روزه بگیرد، کسل می شود، نمی تواند درس بخواند.- در روایات آمده تمام ماه مبارک رجب را شما روزه بگیرید. اگر توانستید همین روزهایی که معروف است روزه بگیرید- اگر از لحاظ جسمانی یه به هر دلیل نتوانستید این روزه را بگیرید؛ روایت می گوید این یک مشابهی دارد که شما می توانید از آن مشابه استفاده کنید. آن مشابه این است که به مقدار ساعات روزه، حالا روزه چند ساعت است؟ در این ایام از سال، دوازده، سیزده ساعت است؟ پانزده ساعت است؟ هر چقدر است، شما در تمام این ساعاتی که می بایست روزه بگیرید، اگر خوش اخلاق باشید، حسن خلق داشته باشید، عصبانی نشوید، خداوند برای شما روزه قرار می¬دهد. به به! چقدر جالب شد، شما صبحانه می¬خورید روزه دارید، ناهار می¬خورید روزه دارید، پس همه می¬توانند در این ماه روزه بگیرند. حالا یا به این شکلی که معروف است روزه بگیرند یا مشابه روزه، از طریق حسن خلق، به روزه داری دست پیدا می کنند.
  • وصل کردن ماه رجب است به معاد؛ پ یاد معاد، معاد اندیشی، در احیاء انسان و در تهذیب نفس او سهم بسزایی ایفا می کند. باید بتوانیم در یک برنامه منظمی، ماه رجب مان را وصل کنیم به معاد، یعنی رجب معادی داشته باشیم، رجب اخروی داشته باشیم، هم از فضائل رجب بهره ببریم، هم از فضائل آخرت بهره ببریم، هم این که از ترکیب این دو به یک معجون سومی برسیم، به یک ترکیب سومی دست پیدا کنیم. وصل کردن به معاد یعنی چه؟ هر کاری که از کارهای دنیا انجام می دهیم، بدون استثناء دو جنبه دارد، یک جنبه مادی دارد که از بین می رود و یک جنبه اخروی دارد، جنبه معنوی، روحی و جنبه قلبی دارد که این جنبه قلبی روحی، جاودانه است، باقی می ماند. شما وقتی دارید غذا می خورید به لحاظ این که این یک عمل مادی است، دهان را حرکت می¬دهید، قاشق را پر برنج می-کنید، این قاشق را حرکت می¬دهید به طرف دهان نزدیک می¬کنید، دهان تان را حرکت می¬دهید می¬جوید، قورت می¬دهید، همه حرکت های مادی است. همه از بین می¬رود؛ آن بعد معنوی این است که شما وقتی دارید این کار را انجام می دهید، قاشق را پر برنج می¬کنید به طرف دهان نزدیک می¬کنید، می¬جوید، آیا در انجام این کار، فکر و ذهن و دل تان، به فکر معنویات هستید؟ آیا می اندیشید که با این کار، با این غذا خوردن، این فکر را می کنید که چقدر دارید به خدا نزدیک می شوید؟ همان اندازه که در انجام این کار به فکر معنویات هستید، همان اندازه که در نظر می گیرید، باید انسان تر باشید، تصمیم می گیرید موقع غذا خوردن، در دل تان انسان تر باشید. همان اندازه شما اخروی هستید. اگر انسان بتواند تمام کارهای خودش را، در ماه رجب این گونه انجام بدهد، کارهایش را اخروی کند، معنوی کند، ماه رجب او وصل می شود به آخرت و شما خواهید دید این رجب ترین، ماه رجب شما خواهد بود. رجب در لغت یعنی عظیم، بزرگ؛ می گویند رجب مرجب، مرجب یعنی معظم، رجب یعنی عظیم، مرجب یعنی معظم، یعنی عظیم معظم، بزرگی که بزرگ داشته شده است. خودش بزرگ است، از طرف خداوند، بزرگ هم داشته شده است؛ پس رجب ترین ماه رجب را شما تجربه خواهید کرد، در زندگانی تان. پیغمبر ماه رجب را می فرمودند: « رجب الاصب »؛ اصب یعنی ریزنده، سؤال کردند چه می ریزد؟ فرمود: رحمت خدا می ریزد «لان رحمة تصب علی امتی فیه »؛ در این ماه رحمت خدا می ریزد. بنابراین مرور اندیشمندانه دعاهای ماه رجب، روزه داری ماه رجب، وصل کردن ماه رجب به آخرت و بقیه امور هم در ضمن همان برنامه اول انجام می شود.
 نظر دهید »

جریان شیرازی ها

03 اسفند 1393 توسط معتمدي مقدم

ظهور فن ارتباطات وپیشرفت این فناوری باعث تسریع تبادل اطلاعات شد وعلمای دینی نیز به این فناورری روی آوردند شاید در ابتدا به نظر برسد جریان ساخت شبکه های شیعی ازطرف عالمان تند روی شیعی واز سر دل سوزی به دین ودر جهت معارف ناب شیعه که در طول تاریخ مظلوم واقع شده است باشد اما هر چه می گذردبازخورد ونتایج راه اندازی این شبکه ها آشکار می شود با نیم نگاهی مو شکافانه، راز حمایت های رنگارنگ امریکا ،انگلیس و اسرائیل ( صهیونیسم جهانی ) از این شبکه های ماهواره ای به اصطلاح شیعی و شبکه های تار عنکبوتی گمراهی بیشتر روشن می شود.

اهداف آشکار جریان شیرازی ها (که به احترام روح میرزای بزرگ وهمه شیرازی های ولایی بخوانید جریان برائتی ها تا هتک حرمتی به آن بزرگوران نشود) در خوشبینانه ترین حالت به قرار زیر است .

یک : دفاع از شیعه

این شبکه ها برای دفاع و تبلیغ از مبانی شیعه راه اندازی شد ودر ابتدا نیز باعث خوشحالی عده ای ازمتدیینین گردید که بلاخره شبکه هایی خاص به ترویج شیعه می پردازد

دو :برائت سازی از دشمنان اهل بیت

این شبکه ها به خود حق دادند که به جهت نشان دادن حقانیت اهل بیت علیهم السلام به دشمنان سرسخت آنان بتازند وبا زنده کردن تاریخ شیعه وبا اعلام آشکار برائت ولعن وسب دشمنان شیعه در آتش اختلاف بدمند تا غبار مظلومیت را از چهره تابناک اهل بیت پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم بزدایند .

اما این خوش خیالی خیلی به طول نیانجامید وزنگ خطر به صدا در آمد .با زیاد شدن این شبکه ها وبازخورد این مطالب در دنیای اسلام لایه های پنهان تر این جریان روز به روز آشکار تر می شود .

به نظر می رسد این جریان اهداف پنهان دیگری دارد که بسیار مهمتر از دفاع آتشین از اهل بیت و لعن وسب صحابه وتفرقه اندازی در میان مسلمانان است. این مطالب با کمی دقت وتحلیل در محتوای مطالب شبکه های به اصطلاح شیعی با چاشنی بصیرت که خواست اهل بیت علیه السلام است به دست می آید .

اهداف پنهان واصلی جریان برائتی ها به قرار زیر است :

یک : ساختن چهره خشن از شیعه

معرفی چهره خشن از شیعه که نه تنها نمی تواند مسلمانان تشنه معارف ناب علوی را جلب کند بلکه با قدرت طرد بالایی که شیوه بیان این شبکه ها دارد و خود را تافته جدا بافته می دانند که فقط خود می فهمند ودرک می کنند وفقط سعادت را از آن خود می دانند به جای جذب حداکثری که شیوه همه معصومین علیه السلام است وبه جای رافت ومهربانی بالای علوی به دفع حد اکثری می پردازند ودر مقابل رقیب از این فرصت به دست آمده کمال استفاده را در جذب نیرو انجام می دهند وبیشترین سود را می برند وهر روز بر حجم عملیات انتحاری علیه شیعیان مظلوم پاکستان وعراق و….اضافه می کنند .

دو : گم شدن حقانیت شیعه ناب

لطف دیگر این مدعیان دفاع از کیان شیعه گم شدن حقانیت شیعه در جریان داغ افراطیگری است.هنر این شبکه ها به راه انداختن دعواهایزرگری است که با بالا گرفتن دعواهای بی معنی کسی به سراغ معارف علوی نمی رودو فقط هرروز در معرکه دعوا تماشاچی های بی سواد زیاد تر می شوند. بلاخره مشخص نمی شود که حق با کیست وکجاست واین ستم بزرگی است در حق اسلام وقرآن واهلبیت مظلوم است .

در حالی که همه می دانیم که یک بحث علمی ومحیطی آرام را می طلبد نه محیط فحش وتهمت ولعن که زیبنده علمای شیعه نیست وهرگز بزرگان شیعه مثل شیخ کلینی وشیخ مفید وعلامه حلی تا امام راحل از این شیوه برای اثبات حقانیت خط ولایت علوی بهره نبردند زیرا در معرکه جنگ همه جا غبار الود است حق مخدوش می شود واین ضرر مسلم است وبه سود دشمن

سه: مبارزه با جریان مهدویت

از دیر باز مهدویت شیعی خطر بزرگی برای دشمنان است شیعیان اعتقاد دارندکه قدرت اقتدار جهانی سرانجام به آنان می رسد که مهم در سایه آماده سازی وزمینه سازی برای ظهور به انجام می رسد با زحمات طاقت فرسایی که این شبکه ها انجام می دهند وتفکر حجتیه ها را تبلیغ می کنند وافرادی را تربیت فکری می کنند که شما بنشینید ودعا کنید تا خود آقا بیایند وهمه کار بکنند که ثمره این شاهکار انها تربیت شیعیان بی حال و ساکت وبی خطر برای صهیونیسیم است نتیجه ای جز خانه نشینی طولانی تر برای یوسف زهرا که سالهاست در چاه غیبت جهل ما گرفتار آمده است ندارد .

چهار : ایجاد شکاف در بین شیعیان

سرگرم شدن وجنگ خانگی میان مسلمانان یکی از آرزوهای دیرینه واز شیوه های قدیمی صهیونیسم است یک دسته مخالف ویک دسته موافق با هم سرگرم می شوند وبه جان هم می افتند .ودشمن هیچ هزینه ای اضافی پرداخت نمی کندوتنها می نشیند وبه حماقت آنها می خندد وبه لطف این شبکه های دفاع از شیعه هرروز جریان شیرازی ها تعداد کشته های مسلمان روز به روز بالا می رود برای فهمیدن این موضوع سری به آمار واخبار عملیاتهای شیعه کشی گروها ی سلفی در اینترنت بزنید.

پنج : پروژه بدل سازی و ارائه اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب محمدی

داشتن اسلامی با الگو امریکایی همان که امام راحل فرمودند اسلام آمریکایی که مسلمانش هیچ خطری برای آنها نداشته باشد از اهداف مهم صهیونیسم و آرزوی دیرینه آنهاست که هم خطر اسلام ناب را خنثی می کند وهم دهان مسلمانان را می بندد وسرشان را با نسخه بدل اسلام امریکایی گرم می کند دقیقا مثل همان اسلام معاویه ای که همه چیز داشت جز روح ولایت علوی که این هم یکی از لطف های این جریان به صهیونیستهاست که به نحو احسن انجام می شود وگزاف نیست که بگوییم این همان هدف اصلی است اسلام منهای سیاست علوی با ادعای جریان خود باخته شیرازی ها که سیاست ما همان سیاست امام حسین علیه السلام است

شش : بدل سازی برا ی رهبری جهان اسلام

برای گرفتن گوهر نابی که قدر وقیمت آن مشخص است دزدان طماع گوهر چاره جز ساختن بدل آن ندارند زیرا در معرکه شباهت عجیب اصل وبدل به مقصدشان که بردن گوهر اصلی است می رسند.

سیلی که صهیونیسم از مرجعیت شیعه از زمان میرزای شیرازی بزرگ تا امام را حل رحمه الله علیه وامروز از با مرجعیت واقتدار امام خامنه ای حفظه الله در ایران ودر عراق از مرجعیت مقتدر آیت الله سیستانی ودر لبنان توسط سید حسن نصر الله خورده به او فهماند که باید جدی تر به این حربه برنده نگاه کند

دشمن زمانی که نتوانست با انواع تهمت ها چهره تابناک ولایت فقیه را مخدوش کند ومحبت ولی امر مسلمین امام خامنه ای را از دل مردم بیرون ببرد. دست به ساخت بدل موردنظر زد وبا استفاده ای این مرجعیت خود خوانده علم رهبری بر پشت بام آنها نصب کرد دقیقا عین جریان علم کردن مکتب ابوحنیفه در مقابل امام صادق علیه السلام که بنی امیه ساخت وتا امروز اسلام چوب آن را می خورد .

به همین دلیل پروژه بدل سازی برای جریان اصیل مرجعیت شیعه را در دستور کار قرار داد واین ماموریت مهم به کسانی واگذار شد که چهره موجه ای به خاطر اجداد خود دارند واز طرفی سیادت آنها همه را مجاب می کند که اینها دیگر اشتباه نمی کنند ودرست می گویند.

عطش قدرت وشهرت کار را به جایی رسانده که در شبکه امام حسین علیه السلام مجری ادعا میکند عقول از درک وفهم مدیریت فرزند آقای شیرازی که به دادگاه روحانیت فرا خوانده شده است قاصر است وجای تعجب نیست که انسان بی بصیرت کوری است در روز آفتابی ، دراین شبکه ها مدام مرجعیت عظما به ایراد سخن می پردازند واعلام صریح و عمومی مخالف با نظامی را می کنند که خون دهها هزار شهید ان را به ثمر نشانده وتنها امروز از جمهوری اسلامی ایران سیلی می خورد آن وقت این آقایان خود را رهبر جهان اسلام ودایه مهربانتر از مادر می خوانند در حالی که دریغ از محکوم کردن کشتار صدها انسان بی دفاع ودریغ از صادر کردن یک فتوا برای پیروان خوشان در محکومیت حمله وحشیانه داعشی های سلفی به جان وناموس مسلمانان

هفت : استفاه ابزاری از عشق به اهل بیت

استفاده از محبوبیت ومحبت به امام حسین علیه السلام در دل جوانان شیعه که با عشق به امام حسین به جذب جوانان پاک دلی اقدام می کنند که حاضرند برا ی اثبات عشق به امام حسین علیه السلام خالصانه هر کاری انجام دهند. این شبکه ها با ادعای دارا بودن حمایت ورضایت امام زمان علیه السلام هر کاری را حتی قمه زنی را در این شرایط حساس مجاز می دانند شاهد این مدعای توجیه کردن اعمال ونحوه نامگذاری این شبکه ها به اسم ائمه معصومین علیه السلام وافراد مورد احترام شیعه است .که تداعی کننده استفاده ابزاری بنی العباس در ابتدای قیام بر علیه بنی امیه از شعار الرضا من آل محمد صلی الله علی واله وسلم است

هشت : نیرو سازی برای اهداف آینده

تهیه نیروی انسانی دردرون نظام منسجم شیعه برای اهداف مورد نظر وساختن یک مشروطه دیگر فراهم اوردن نیرو برای انجام فرامین اربابان صهیونیسم با رنگ لعاب دینی که هم دین تشیع را برای همیشه از بین ببرند وهم بتوانند مخالفت مذهبی را با نام امام حسین علیه السلام ساکت کنند وهمراه سازند کم خدمتی نیست که بتوان از کنار آن به راحتی گذشت .

ولخرجی برای هیات های مذهبی وشام دادن ودرست کردن هیئتهای مذهبی بی بصیرت وبیگانه با ولایت فقیه از کارهای دیگر شبکه ها و جریان شیرازی هاست که با هزینه ای هنگفت راه اندازی ونگه داری شبکه ها واین گونه بذل وبخششهای بی دریغ به هیاتهای سینه زنی انسان را یاد گنج قارون می اندازد .ساختن مسجد ضرار با این پولها برای چه هدفی است که شما هیات بیا وسینه بزن ولی از امام وشهدا ورهبری حرفی نزن

شما تصور کنید وقتی به هر دلیلی جریان شیرازی ها هوس کردند که با کمترین اشاره ای هوادرانشان برای خط ونشان کشیدن بر علیه انقلاب ودر جهت اهداف از پیش تعیین شده به میدان بیاورند وخدای ناکرده روزی را یک عده کثیری از بچه مذهبی های سیاه پوش و هیاتهای شام خورده شیرازی به میدان بیایند و مسجد وحسینیه هیات را مقر شورش خود کنند تا دوباره علی را خانه نشین کنند در حالیکه پرچم عزای امام حسین در دیوارآنجا نصب شده است چه آبرویی برای مقدسات می ماند ؟

آنگاه جریان صفینی درست می شود با نیزه هایی که قرآن بر آن است عده ای هاج واج که بلاخره حق با کیست ؟

این زنگ خطری است برای همه دلسوزان نظام که از کنار جریان برائتی ها به راحتی عبور نکنند و هوشمندانه تر ومقتدر تر از گذشته عمل کنند تا درتارهای این خانه عنکبوت گرفتار نشویم هرچند در مقابل دژتسخیر ناپذیر ولایت خانه عنکبوت سست ترین خانه هاست .

سخن آخر ….

ما قصد تهمت زدن نداریم انشا الله که جریان شیرازی ها ناخواسته به این گرداب هولناک افتاده است پس از باب رافت ومدارای علوی و امر به معروف ونهی از منکر که شیوه مولایمان علی علیه السلام است، نصحیت می کنیم که تا دیر نشده به دامان اسلام برگردید وبرائت خودتان را از روحانیت لندن نشین وامریکایی اعلام فرموده وبه اصلاح کار تبلیغی خود بپردازید وبا بکار گیری علمای فهیم ودلسوز ای این ظرفیت ایجاد شده برای نشان دادن چهره واقعی شیعه ناب علوی استفاده کنید . ما مطئنیم شعور بالای جوانان انقلابی این مرز بوم این آخرین حربه را هم مثل دهها توطئه دیگر صهیونیسم با یک یا علی درهم می شکنند واثبات می کنند بصیرت حسینی وغیرت علوی در رگهای آنان موج می زند .

 نظر دهید »
خرداد 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

بین الطلوعین

بین الطلوعین درصدد بیان نقش و وظیفه ما را در ظهور امام عصر عجل الله فرجه است.
  • خانه
  • اخیر
  • آرشیوها
  • موضوعات
  • آخرین نظرات

جستجو

موضوعات

  • همه
  • تحلیل وقایع
  • شعر
  • رهبری
  • دلنوشته
  • بین الطلوعین
  • شهدا
  • مذهبی

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس